Spotkania dla miłośników biotechnologii
Meet Biotech – Boost Biotech
Interesujesz się biotechnologią? Biologią? Chemią? Bioinformatyką? Inżynierią biomedyczną? Chcesz łączyć tematykę life science z światem biznesu? Masz ochotę rozwinąć swoją wiedzę poza tę dostępną na wykładach? Chętnie poznasz innych science geek’ów?
W październiku zaczynamy spotkania Meet Biotech – Boost Biotech w nowym roku akademickim! Przyjdź i zainspiruj się!
Nasi goście opowiedzą o tym jak znaleźli się w branży, gdzie zdobywali doświadczenie i czym się zajmują. Po krótkich prezentacjach będzie czas na pytania i wymianę doświadczeń, a także integrację przy dobrym piwku lub kawie
Widzimy się już wkrótce!
13.10 Gdańsk
- Anna Mikosik-Roczyńska – „Metoda TREG w leczeniu cukrzycy typu 1 – komercjalizacja innowacji w medycynie”
- Marek Wojciechowski – „Jak zrobićto lepiej, czyli programowanie w bioinformatyce i nie tylko”
Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/773809689388533/
18.10 Warszawa
- Błażej Dawidson z Centrum Nauki Kopernik
- Kamil Kopeć ze start-upów NanoTheai NanoSanguis, Inc.
Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/2112115072346168/
25.10 Łódź
- Josephine Worseck z Metabolomic Discoveries(Niemcy)
- Jens Ceder z Lund University(Szwecja)
Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/1830546727175052/
Wstęp na wszystkie spotkania jest bezpłatny.
Organizatorem spotkań jest Boost Biotech Polska – stowarzyszenie, którego głównym celem jest promowanie integracji i animowanie środowiska osób związanych z Bio-technologiami: pracowników firm, parków technologicznych i uczelni, studentów, absolwentów, właścicieli przedsiębiorstw – osób zajmujących się stroną naukową, biznesową, marketingową czy prawną Biotechu.
Bio-technologie rozumiemy jako każde technologie lub dziedziny nauki, gdzie wykorzystana jest wiedza o organizmach żywych. Bio-technologiami są dla nas w równym stopniu nanotechnologia do zastosowań biomedycznych, medycyna, bioinżynieria. Bio-technologie są też według nas nierozerwalnie połączone z zarządzaniem, komunikacją i ekonomią, ponieważ bez know-how z tych pozornie oddalonych dziedzin rozwój „naszej” branży nie byłby możliwy.