Planuj swoja karierę

ETAPY PLANOWANIA KARIERY

  1. Zastanów się nad swoimi wartościami. Szukaj odpowiedzi na pytanie: co jest dla Ciebie ważne? Możesz wykonać test „Kotwice kariery”, który pozwoli Ci nazwać kluczowe wartości.
  2. Poznawaj siebie – szukaj odpowiedzi na pytanie:  jaka/i jesteś, w czym się dobrze czujesz? Obserwuj i analizuj, wyciągaj wnioski samodzielnie i pytaj, jak cię widzą inni.
  3. Znajdź umiejętności, którymi możesz się pochwalić.

Odpowiedz sobie na pytanie, co umiesz robić? Jakie zadania lubisz wykonywać?


Jeśli nie wiesz, jak się zabrać do planowania kariery zgłoś się na

Konsultację z doradcą zawodowym w Biurze Karier SGGW

Spotkanie trwa około godziny i nie wymaga przygotowania.
Obecnie spotkania prowadzone są osobiście –  budynek 10, pokój 17 oraz przez Microsoft Teams.

Jak się zapisać na spotkania doradcze?


Zapraszam Cię gorąco
Beata Semeniuk
Doradca zawodowy