PepsiCo – 1.5 roczny program stażowy
PepsiCo jest światowym liderem w produkcji artykułów spożywczych i napojów, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty PepsiCo miliard razy dziennie.
Program Stażowy w Dziale Obsługi Klienta i Logistyki
Lokalizacja: Warszawa/ Grodzisk Mazowiecki/ Michrów
Chcemy Ci zaproponować:
- płatny 1,5-roczny program stażowy
- umowę o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
- benefity pozapłacowe (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- wsparcie opiekuna i mentora oraz pakiet szkoleń wewnętrznych
- możliwość zatrudnienia na stałe po odbytym stażu
Podczas stażu:
- odbędziesz wyjątkową podróż po bardzo dynamicznej branży FMCG, dzięki czemu zdobędziesz kompleksową, specjalistyczną wiedzę
- poznasz różne obszary biznesowe i funkcje w ramach Działu Obsługi Klienta i Logistyki (między innymi: Transport, Planowanie Łańcuch Dostaw, Planowanie Popytu, Obsługa Klienta) umiejscowione w kilku lokalizacjach, przy fabrykach i magazynach w Grodzisku Mazowieckim i Michrowie oraz w Centrali w Warszawie
- podejmiesz ekscytujące wyzwania projektowe
- poznasz ciekawych i pełnych pasji ludzi, dzięki którym odkryjesz swój potencjał i rozwiniesz mocne strony
Jeżeli więc:
- jesteś studentem lub absolwentem kierunków ekonomicznych, technicznych, logistycznych
- masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz komunikacyjne
- umiesz i lubisz pracować w zespole
- posługujesz się językiem angielskim (min. poziom B2) – pracujemy w międzynarodowych zespołach
- Excel nie jest Ci obcy
- oraz jesteś dyspozycyjny minimum 30 godzin w tygodniu przez okres półtora roku
…to zapraszamy Cię do ciekawej przygody w Dziale Obsługi Klienta i Logistyki w jednej z najprężniej rozwijających się i największych firm z branży FMCG!
CV wysyłaj na adres: rekrutacja@pepsico.com z dopiskiem STAŻ LOGISTYKA I OBSŁUGA KLIENTA